دعا میکنم



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

خدایا دعا میکنم ،برای امشب،امشبی که شهادت یگانه دخت پیامبر(ص)ست.

دعامیکنم همه رو ببخشی و بیامرزی،دعا میکنم عزیزان بهتر از جانم در سلامت کامل باشند.

دعا میکنم کسی از کسی بی خبر نباشه که بی خبری غمی بزرگی ست برای من

دعا میکنم ما را با گناهانی که مرتکب شدیم ببخشی ،می دونم خواسته بزرگیه،

ولی امشب ازت اینو میخوام.یه خواسته دیگر هم دارم

یه عزیزه راه دوری دارم و ازش بی خبرم تو را به بانوی دوعالم غسمت میدم

مراقبش باشی وحالش خوبه خوب باشه و اگر یاد من افتاد خبر سلامتیش رو بده

خدایا تو را برای همه نعمات ریز و درشتی که به ما دادی سپاس میگویم

خودت بهتر از هر کسی میدانی دوست وسنگ صبوری جز تو ندارم

و در آخر شهادت خانم فاطمه الزهرا(س)را به تو و همه دوستدارانش

تسلیت می گوییم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:4 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak